Glada barn-garanti

Vårt mål är att alla ska ha roligt på Liseberg, i synnerhet barnen. Visst kan det fällas tårar över en tappad mjukglass eller utebliven stjärnvinst, men på det stora hela vill vi att ert besök ska vara fyllt av lyckliga stunder. Vi vill att ni ska se tillbaka på ert Lisebergsbesök som en härlig dag tillsammans. En dag som barnen minns länge, länge …

 

Att barnen har roligt är så viktigt för oss att vi har infört en Glada barn-garanti. Det innebär att om vi inte lyckats glädja barnen under ert besök så får ni nya Åkpass och entrébiljetter och kan komma tillbaka en annan dag. Då får vi en ny chans att bjuda på en kul upplevelse som efterlämnar glada Lisebergsminnen.

Att barnen har roligt är så viktigt för oss att vi har infört en Glada barn-garanti.

Så här funkar det



Vilka omfattas av Glada barn-garantin?
Glada barn-garantin gäller för alla barn under 140 cm som har någon form av Åkpass (ej Stora Guldpasset eller Lilla Guldpasset). Vid återbesöket får barnet dessutom ta med en vuxen i sällskapet som också får fri entré och Åkpass.

 
Hur gör man för att åberopa garantin?
Barn och vuxen ska gå till Gästservice mitt i parken samma dag som parkbesöket, senast två timmar innan parken stänger för dagen. Det går inte att åberopa garantin i efterhand eller om ni lämnat parken.

 
Hur går det till rent praktiskt?
Inne på Gästservice måste kvitto visas upp för dagens köp av entré och Åkpass. Den vuxne måste legitimera sig och fylla i en reklamation. Efter registrerat ärende klipper vi av Åkpassen för innevarande besök och ni är istället välkomna en annan dag under säsongen.

 
När kan vi använda återbesöket?
Återbesöket kan användas valfri öppetdag under innevarande säsong. Kompensationen kan inte sparas utan förfaller på sommarsäsongens sista dag om den inte använts. Här ser du alla öppetdagar och tider.

 
Hur gör vi när vi vill använda vårt återbesök?
Då går ni in till nöjesparken via Portvärden (finns i både Huvudentrén och Södra Entrén) eller via Gästservice vid Huvudentrén. Samma person som registrerade ärendet får legitimera sig och får då tillsammans med barnet fri entré. Åkpassen får ni på Gästservice mitt i parken, enligt överenskommen kompensation.

 

Vi vill förtydliga att denna garanti inte begränsar eller förändrar dina rättigheter som konsument enligt konsumentlagstiftningen.





Prev januari 2017 Next
Mån Tis Ons Tor Fre Lör Sön
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Dagens Program
Ställ in vad som skall visas i almanackan: Spara Återgå
Nyhetsbrev
Fyll i din mailadress för att få Lisebergs nyhetsbrev!
 
 

Tipsa en kompis!

Skicka

Klart

Ditt tips har nu skickats.

Fel

Ett fel uppstod. Ditt meddelande kunde inte skickas.